خدمات حسابداری

Line Shape Image
Line Shape Image

خدمات حسابداری یکی از خدمات پر تقاضا در اکثر کسب و کارهای دنیا می باشد و معمولا امور حسابداری در واحد های تجاری در جریان است. حسابداری به نحوی تلفیقی از دانش و فن و همچنین هنر می باشد که به واحدهای تجاری کمک می کند رویدادهای مالی خود را اندازی گیری، پردازش، ثبت و نگهداری نماید.

حسابداری چیست ؟

برای حسابداری تعاریف مختلفی بیان شده که به موارد زیر اشاره می‌کنیم :
1.فرآیند تشخیص، اندازه گیری و گزارش اطلاعات اقتصادی که برای استفاده کنندگان آن اطلاعات امکان قضاوت و تصمیم گیری آگاهانه را فراهم می‌کند.
2.حسابداری به عبارتی، خدمت تهیه کردن اطلاعات مالی مورد احتیاج مدیران، پرداخت کنندگان مالیات، سهامداران و غیره برای تصمیم گیری‌های آگاهانه است
حسابداری به نوعی زبان تجارت می باشد که فعالیت های یک مجموعه را ثبت و نگهداری می کند و در صورت نیاز اطلاعات مربوطه را به طرف های مقابل که استفاده کنندگان آن هستند انتقال می دهد. خدمات حسابداری یا به عبارتی خدمات گزارشگری مالی، خدماتی است که به وسیله حسابدار انجام می شود. انجام خدمات حسابداری به کارشناسانی نیاز دارد که با حسابداری آشنا باشند و به اصول حسابداری و استانداردهای حسابداری آشنا باشند.

چرا به خدمات مالی و حسابداری نیاز داریم؟

به دلیل گستردگی اموری که در کسب و کارها مشاهده می شود، وجود نیروی حسابدار بیشتر از زمان های گذشته احساس خواهد شد. البته باید اشاره کرد؛ حسابداری که دانش خود را روز به روز افزایش می دهد و از بروزترین نرم افزارهای حسابداری آگاهی کامل را پیدا نموده است و برای امور مالیاتی از آن استفاده می نماید.
در کسب و کارهای بزرگ بده بستان های مالی آنقدر بالاست که نیاز است خدمات حسابرسی را یک تیم کاربلد بر عهده گیرد. شرکت حسابداری روناک با مجرب ترین حسابداران متبحر و آموزش دیده که دارای تجربه بالا در زمینه حسابرسی خدمات مالی و مالیاتی هستند آماده ارائه خدمت به کلیه شرکت ها و موسسات خصوصی و دولتی می باشد.


نقش پررنگ شرکت حسابداری در انجام درست و به ‌موقع امور

 یک شرکت‌ حسابداری، مجموعه‌ای متشکل از کارشناسان مالی و حسابداران تحصیل‌کرده و با تجربه‌ است که به امور مالی، مالیاتی و خدمات حسابداری شرکت‌ها، ادارات و کارکنان می‌پردازد. خدمات حسابداری داخلی، در صنایع مختلف، کارخانه‌ها، مؤسسات و انواع شرکت‌ها کاربرد دارند و سریع‌ترین و درست‌ترین جواب را پیش پای شما می‌گذارند.
گروه مشاوران مالی و اداری روناک مجموعه‌ای از کارشناسان مالی و حسابداران توانمند است که می‌تواند در بخش‌های مشاوره، راه‌اندازی سیستم‌های حسابداری، امور فنی و تمام خدمات حسابداری اجرایی، در کنار شما باشد. در بازه‌های مشخصی از سال که شرکت‌ها موظف به تنظیم و ارائه‌ی اظهارنامه‌ی مالیاتی و مالیات بر ارزش‌ افزوده هستند، وجود یک تیم باسابقه، می‌تواند فشار و استرس کاری را کاهش داده و تمرکز را به کارکنان و مدیریت برگرداند.

جایی برای اشتباه وجود ندارد...

قوانین و دستورالعمل‌های مالی و مالیاتی، به صورت کاملا یکسان، برای کسب‌و‌کارها اعمال می‌شوند. با توجه به اینکه بعضی از اشخاص حقیقی یا حقوقی تلاش می‌کنند تا از زیر امور مالی و مالیاتی خود فرار کنند، نهادهای ناظر با سختگیری بالایی، مو را از ماست بیرون می‌کشند. به همین دلیل، حتی افرادی که بدون قصد و عمد اطلاعات نادرستی را به سازمان‌های مالی و مالیاتی ارائه دهند، با جریمه‌های سنگینی مجازات ‌می‌شوند.
مشورت با افراد باتجربه و متخصص، حتی برای سازمان‌ها و شرکت‌هایی که دارای تیم حسابداری هستند هم ضروری است. حسابرسی مجدد دفاتر و اسناد مالی و مالیاتی توسط یک کارشناس مالی از زوایای مختلف، نواقص و اختلافات موجود در آن‌ها را نمایان و برطرف می‌کند.
شرکت حسابداری روناک، با سال ها تجربه در زمینه انجام خدمات حسابداری و مالیاتی، میتواند با اطمینان خاطر به شما خدمت رسانی کند. به وسیله تجربه و تخصص حسابداران خبره روناک  موفق شده ایم تا پروژه های مالیاتی بزرگ و کوچک را با موفقیت پشت سر بگذاریم و اعتماد برندهای معتبر را به دست آوریم.
روناک آماده‌ی ارائه‌ی خدمات حسابداری در بابل، ساری، بابلسر و سایر شهرهای کشور، به اشخاص حقیقی و حقوقی است. اگر سؤالی ذهن شما را مشغول کرده، با مشاوران مالی ما  در میان بگذارید و با ما ارتباط  برقرار کنید.